Voorwaarden
Hieronder vind u de algemene voorwaarden van Javido.
Hier kunt u terecht voor al uw vragen, informatie en service betreffende de webshop van Javido.
Vragen en/of opmerkingen kunt u sturen naar info@javido.nl (priveberichten via Tiktok worden niet gelezen). Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op, om uw vragen te kunnen beantwoorden.
Inhoud:
- Levertijd
- Ruilen of retourneren
- Garantie
Levertijd:
Javido streeft naar een zo snel mogelijke levertijd. Wij doen dan ook ons best om uw bestelling binnen 24 uur te verzenden. Natuurlijk zijn wij afhankelijk van onze postbezorgers, waardoor het ooit voorkomt, vanwege drukte, dat de levering wat vertraagd is. Gelukkig is dit zelden het geval. Wij zullen ons uiterste best doen om uw artikel(en) zo spoedig mogelijk bij u te kunnen leveren.
Retour beleid
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Retouren die na 14 dagen bij ons binnen komen, kunnen wij NIET meer in behandeling nemen.
Je kan voor een retour een aanvraag indienen door een e-mail sturen naar info@javido.nl
We vragen de volgende dingen van u bij het retourneren:
- Uw bestelkenmerk.
- Om welk item het gaat, het item moet netjes terug worden gestuurd en niet gedragen zijn.
- Vermeld in de mail, de datum dat u besteld heeft.
Wanneer u een retour opstuurt, zorg dan dat uw track en trace bewijs bewaard blijft totdat uw retour verwerkt is.
Na ontvangst van uw retourzending wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling.
Javido neemt retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat zijn. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd. Het item mag niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn.
Pas op met make-up: een item met make-up vlekken worden niet retour genomen. Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn eigen verantwoordelijkheid.
Let op! De retourkosten zijn voor EIGEN REKENING.
Jouw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact op via info@javido.nl
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij willen vragen om zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na constatering van het gebrek een melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
LET OP; Wij geven géén garantie op: glitters, steentjes, muntjes, diamantjes of ritsen!
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar : info@javido.nl

